Autoškola, aneb jak jsem poprvé řídila

21. 03. 2008 21:58:40
Povyprávím, jak jsem poprvé nastartovala, zařadila,rozjela se a .....prudce zabrzdila.

Tak. Vosumnáctý rok a půl, fůra povinností , ale i možností. Takže SE NAŠI ROZHODLI, že půjdu do vrm vrm učení. Tak jsem šla. Začala jsem před třema týdny. A za volant jsem si mohla sednout až dnes, poněvadžto Czech Point nefunguje tak, jak by správný Czech Point fungovat měl, a tedy svůj čistý výpis z trestního rejstříku jsem dostala až tento týden. Drazí spolužáci mají již čtvrté jízdy za sebou a já dnes,konečně, vyjela s instruktorkou na cvičák.

Trocha informací ohledně světel (už jsem to zapomněla,ale svítí se potkávacími světly,drahá), kapalin u motoru (opět zapomněla) a pak to přišlo. Důležitý mezník v mém životě. Nastartovala jsem, zařadila jedničku,pomaličku pouštěla spojku a přidávala plyn. Fábka se dobrovolně nedobrovolně( či nedobrovolně dobrovolně? tak či tak - mé rozjíždění mi přišlo jako když Don Quijote dává své herce povel : "Kupředu! Statečně a nebojácně! Hlavně pohni , prosimtě!") rozjela a já si říkala, jaký jsem BOREC :))

Ale pak to přišlo. Rozjíždění jsme museli trénovat, abych si to zautomatizovala (a následně doma zapomněla, hm) a tady byl kámen úrazu. Nedokážu se rozjet plynule. Autíčko zakašle, zakucká se a konec. Chápu,že napoprvé to tak obvykle bývá, ale měla jsem pocit, že by mi tohle zrovna MOHLO jít. Můj tatínek mě rezolutně odmítá zasvětit do tajů řízení automobilu, poněvadž se mojí postihu, v případě, že bychom byli lapeni. Proto jsem zčásti znevýhodněná a oproti frajerům,kteří jezdí již od svých 14 let, také dost nezkušená. Budu na tom muset pěkně zapracovat.

Tak jsme si tak hodinku jezdili okolo cvičáku a pak to přišlo zase. Měla jsem vyjet na místní komunikaci. Docela štěstí, že na maloměstě nejsou křižovatky a semafory na každém rohu. Vyjela jsem na hlavní silnici a tu se zničehonic zjevil velký problém číslo dvě. Mám tendence stáčet volant ke středu, respektive do protisměru. Takže jezdím z dělící čáry na pravou krajnici, z pravé krajnice zpět k dělící čáře a neustále dokola. Řidiči za mnou museli mít pocit, že mají co dočinění s opilcem.

Resumé: Baví mě to, ale je to větší psycho, než jsem si myslela. Co tepřiv teorie! No budiž. Uvidíme za dva měsíce.

Mimochodem. Uvědomila jsem si, že mi jízdy na autodromu budou k ničemu. A to jsem se ještě neučila couvat a parkovat.

Autor: Do Thu Trang | pátek 21.3.2008 21:58 | karma článku: 26.02 | přečteno: 2867x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Ostatní

Ladislav Jakl

Dělají z nás ženy! Nebo jen hlupáky?

Jsme všichni obětmi tajemného spikleneckého experimentu, kdy pomocí přísad do potravin globální vládci nadělají z chlapů zženštilé hermafrodity, neschopné plodit děti?

28.3.2024 v 18:55 | Karma článku: 28.97 | Přečteno: 557 | Diskuse

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 51 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 24 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 15.41 | Přečteno: 300 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 19.79 | Přečteno: 525 | Diskuse
Počet článků 71 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 5950

Asi-jatka Trangoslava DoThuová. Vietnamka. Západočeška. Ráda čtu. Jím. Hodně. Umím provaz. Miluju archaickou češtinu, gentlemeny a humor. Vážím si moudrých lidí. Nemám ráda komáry a mouchy. Měřím 158 cm do výšky. Chci mít velkou knihovnu. A vlastnoruční HERBÁŘ!

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...