Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TH

Beefeeter

26. 4. 2010 1:35
Čočky / brýle

Tak! Doufám, že nejdu pozdě :)

Ale pokud jste se stále nerozhodla jestli čočky nebo brýle.... Tak Vám neporadím. Vidím dobře, zkušenost nemám. Ale vím jistě, že laserová operace není to nejlepší řešení. Laserovým paprskem Vám vymodelují rohovku tak, aby sama o sobě fungovala jako "oko s již nasazenou čočkou". Což je sice super, ale nafurt. Kdyby se Vám pak nedejbože vada ať už věkem, nebo čímkoliv jiným změnila, celá ta operace by se musela opakovat. A to v tom lepším případě. U lidí s nějakou vážnou zrakovou vadou budiž. Když už to horší být nemůže, dá se to jen zlepšit :) Ale nešel bych do toho se +-3 dioptriemi. Nakonec ani doktoři z očního, nosí taky brýle. A to denně odoperují 4 lidi :D

  Zanechal jsem tedy svůj poloprofesionální názor, přestanu "házet machra" a půjdu spat. Dobrou noc a... a doufám, že pod 3 roky starým článkem tadyto k něčemu bude. Když už jsem se s tím psal.

0 0
možnosti
X

xaximov

24. 3. 2008 19:48
udel zkazenych oci

je zajimave tady cist, jak nekteri chvali cocky a jini se zase bez problemu szili s brylemi. Moje zkusenost je takova, ze oboji jsou dost neprijemne, ale muzu akorat se modlit k bohu at  mi nadeli v pristi inkarnaci orli zrak. Bryle mi vadi hodne, vzdycky mam pocit, ze mi na nosu visi 3 kilove zavazi a to uz mam bryle vselijak odlehcene, proste je to hrozna otrava. Ale na adresu kontaktnich cocek taky nemuzu rici nic moc pekneho, nevim jak vy, ale abych rano pred skolou se hrabal v ocich a nasazoval si tam cocky, na to nemam nervy a chut, takze cocky nosim jen pri sportu, navic je mi neprijemne mit cocky delsi dobu. Takze vetsinou se na svet divam zamlzenym pohledem a holt, kdyz projde nejaka pekna holka, tak si ty bryle nasadim, abych o nic neprisel ;-D

0 0
možnosti
VD

mbporuba

23. 3. 2008 1:55
Brýle

Já je mám třináct let, a skoro nikdy mi nevadí. Jinak jsem rád, že se setkáváme i na dalším serveru ...

0 0
možnosti
L

LenítkoDTT

23. 3. 2008 11:38
Re: Brýle

Zdravíčko zdravíčko...budu hádat.známe se z lide.cz?:-)

0 0
možnosti
PTDT

Lenka PT

22. 3. 2008 12:09
Ta hra je úžasná

Až teď jsem si všimla tohoto tvého článku, sry že se zas vnucuji, ale také jsem toto divadelní představené zhlédla a musím říct: vynikající (místo Jandové u nás hrála ale jiná herečka).

Naprosto doporučuji a navíc, vidět Kotka v trenkách.. myslím, že netřeba komentáře :)

Moc pěkný článek :) R^

0 0
možnosti
L

LenítkoDTT

23. 3. 2008 11:38
Re: Ta hra je úžasná

Souhlasím a děkuju:)) mimochodem,jaká byla ta druhá herečka? U nás Jandová hrála docela afektovaně..? A Veselé Velikoncoe přeju:)

0 0
možnosti
SS

Karboxyl

22. 3. 2008 0:57
Čočky vs brýle

Musím přijít se svojí trochou do mlýna. Nosím brýle už pěknou řádku let a musím říct, že jsem si na ně naprosto zvykl. Při věšině činností mně nevadí, ale někdy jsou opravdu pro zlost.  Zvlášť to zamlžování v zimě a pod. je někdy dost otravné. Asi před 3 roky jsem si pořídil poprvé čočky a musím říct, že je to naprosto jiná dimenze. Člověk vidí mnohem ostřeji, nezkresleně a hlavně se s nimi dá potápět, v dešti nemáte zapršené celé hledí a pod. Ale je tu jedno velké ALE: Nemůžu je vůbec používat při práci s počítačem. Prostě při dlouhém civění do monitoru mě začnou řezat oči. Je sice faktem, že mám ještě klasický CRT monitor, takže s přechodem na LCD by se to zřejmě zlepšilo, nicméně kvůli tomuhle většinou stejně nosím brýle. Nehledě na to, že je tu stále jistá i když dost malá pravděpodobnost, že si nošením čoček může člověk uhnat zánět rohovky.

0 0
možnosti
JS

belgian chocolate

1. 5. 2008 16:48
chce to mít oboje

a rozumně střídat. při práci s počítačem jsou čočky problém, protože méně mrkáš. monitor na to nemá zas tak velký vliv. já nosím běžně čočky, ale k počítači jedině s brýlemi.

0 0
možnosti
K

krtinoh

22. 3. 2008 0:45
cocky jsou opravdu skvele: dodatek

-perfektni pro jakykoliv sport

 zaverem: pokud Vam nebudou zpusobovat ocni potize a pocitate-li s tim, ze za ne date vic penez, jednoznacne vyhravate :)

Toliko ode me a pokracujte v psani, drzim palce

0 0
možnosti
K

krtinoh

22. 3. 2008 0:44
cocky jsou opravdu skvele

Hezky den. Obdivuji, s jakou lehkosti pouzivate cesky jazyk, to jen pochvala na zacatek :)

K veci, cocky jsou opravdu nedostizne take proto, ze:

-pri krajeni cibule neplacete. Prozivam si to ted po peti letech s cockami a davno jsem zapomnel, jake to je. Plakat pri krajeni cibule!

-oci jsou najednou citlive i na tabakovy kour, cocky me pred nim chranily

-s cockami kolem sebe vidite na plovarne, kdyz si davate vanu, pri sexu, tedy typicky "zamlzene okanziky" se najednou zaostri :)

0 0
možnosti
PV

trasprd

22. 3. 2008 0:13
No jo...

Líbání s brejlema je ještě v pohodě, jenže si je vždycky upatlám o obličej dotyčné... :-/

0 0
možnosti
L

LenítkoDTT

21. 3. 2008 21:18
ooo

CzechFan: hohoh,díky moc za upozornění,beru si to k srdci.mimochodem....opravdu jsem se chlubila? jen to ne! hanba hanba:-)

0 0
možnosti
C

CzechFan

21. 3. 2008 0:14
Příjemné čtivo!

Děkuji za další pěkný článek.

Mimochodem, kromě knihy nebo divadla lze zhlédnout i film - Motýli jsou volní (Butterflies Are Free) s Goldie Hawn v roli oné mladé naivky.

K češtině: Váš styl je vskutku osvěžující, čte se mi to moc dobře. Měl bych ovšem výtku k jednomu přechodníku (na ty jsem celkem háklivý :-)) - křičejíc - uf, to jsou vlastně dvě chyby v jednom slově (v daném kontextu tam má být "křičíce")! :-)

Neberte mi to za zlé, vím, že přechodníky v dnešní době neumí používat naprostá většina Čechů - ale pokud už se těmi přechodníky "chlubíte", myslím, že byste je měla ovládat - pravidla pro jejich tvoření jsou jednoduchá. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5950x
Asi-jatka Trangoslava DoThuová. Vietnamka. Západočeška. Ráda čtu. Jím. Hodně. Umím provaz. Miluju archaickou češtinu, gentlemeny a humor. Vážím si moudrých lidí. Nemám ráda komáry a mouchy. Měřím 158 cm do výšky. Chci mít velkou knihovnu. A vlastnoruční HERBÁŘ!