Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

xaximov

24. 3. 2008 19:54
bylo nebylo

vubec neni treba se stresovat, ono to nejak dopadne, ja si pamatuji na sve vlastni zkusenosti z autoskoly a myslim, ze tvrzeni, ze autoskola te nenauci ridit, ale akorat projit zkouskami plati stoprocentne. Mne instruktor vzal na prvni hodine rovnou na silnice, to jsem jeste nevedel nic o pravidlech ani o razeni, proste nic, neco na zpusob "hod ho do vody, on se uz nejak nauci plavat". Musim se priznat, ze pak jsem dal absolvoval jizdy bez znalosti pravidel, nebot jsem na teoreticke hodiny nemel cas chodit, obcas to bylo docela komicke, vsechna pravidla jsem se pak nasrotil 3 dny pred zkouskami a prosel s plny poctem, takze neni se treba bat, i kdyz si ted pamatuji ze jsem se taky bal jak blazen ;-D

0 0
možnosti

LenítkoDTT

22. 3. 2008 13:07
spamuju

pardón;-D

0 0
možnosti

LenítkoDTT

22. 3. 2008 13:07
díky za dary. Teda za rady

a za povzbuzení...zkoušky budou až za dlouho.zatím klídek,pohoda....nemusíte se obávat....nebo že by přecijen?:)))

0 0
možnosti

LenítkoDTT

22. 3. 2008 13:07
díky za dary. Teda za dary

a za povzbuzení...zkoušky budou až za dlouho.zatím klídek,pohoda....nemusíte se obávat....nebo že by přecijen?:)))

0 0
možnosti

VangelisCZ

22. 3. 2008 11:20
Zajímavost

Zajímavé na tomto článku (mimo jeho obsah), je také to, že je psán kvalitní češtinou bez omylů v "i" a "y". To se mnohým z dnešní "esemeskové" generace mnohdy nedaří.

Nu což, .... karma

0 0
možnosti

Norkey

22. 3. 2008 11:00
...

Kudy a kde že to nemám chodit ani jezdit pěšky abych tě tam náhodou nepotkal? :-P No ale řidičák je celkem v pohodě, dělal jsem ho předloni na podzim, a nejhorší je všechno to nastavení před jízdou, aby člověk třeba nezapomněl na něco.. a stěrače taky ani nevím, kde pořádně jsou, tak holt jezdím jenom za pěknýho počasí ;-D

0 0
možnosti

Okos

22. 3. 2008 10:21
Tak ti držím palce

Držím palce aby ses to naučila! Ale pro jistotu mi raději předem napiš, kdy máš jízdy a já budu chodit v těch dnech po střechách!

0 0
možnosti

trasprd

22. 3. 2008 0:18
:-)

Je nezbytné brát to s humorem. Moje spolujezdci na mě vždycky hází vystrašené pohledy, když se kupříkladu začnu na celé kulo smát tomu, že jsem tu červenou dodávku málem sejmul, protože mám zamlžené okno a téměř nic nevidím. Jenže stres za volantem je, soudě podle mě, daleko horší než nějaké to přehlédnutí.

0 0
možnosti

Zuzana Hejná

22. 3. 2008 0:20
Re: :-)

After all... máte pravdu.

0 0
možnosti

honzarov

21. 3. 2008 23:37
Fandím

Fandím ať to uděláte. A až si vyděláte, tak si nekupujte Volvo. S tím už u nás jezdí jeden idiot.

0 0
možnosti

ucitelas

22. 3. 2008 9:37
Re: Fandím

Ty máš volvo? kecáš!

0 0
možnosti

Zuzana Hejná

21. 3. 2008 23:32
jo ještě něco

Nevím, jestli to bude na uklidnění nebo naopak...dělala jsem řidičák asi tak nějak v roce 1992, krááásně mě naučili parkovat do řady (a i jiné zajímavé věci).

Ovšem následných několik let života na  vsi a v malém městě  způsobilo, že jsem zapomněla, jak se to vlastně dělá. Kde není možnost parkovat čumákem šikmo k anebo na chodníku, neparkuji...Tak až to vás to v autoškole naučí, dejte vědět:-))))  (...si pamatuju, že se ňák zastaví před, pak se couvá, přičemž se kroutí volantem střídavě doprava a doleva ...hm...)

0 0
možnosti

Karboxyl

22. 3. 2008 0:41
Re: jo ještě něco

K tomu stačí trochu logicky myslet a není na tom žádná věda.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS