Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

vlasec

1. 9. 2009 19:03
Směju se sám sobě

Protože jinak bych si musel leda nadávat :D

0 0
možnosti

mard

24. 1. 2009 2:34
Ahojky

Vygoogluj si Metalmorphosis a podívěj se na to. Bude se ti to určitě líbit.

0 0
možnosti

MiB66

15. 1. 2009 9:20
špatné srovnání

Nemyslím, že zobrazení národa jako bambusu je srovnatelné se zobrazením jako záchod...

Myslím, že jako bambus by vás rozhodně pan Černý nezobrazil!

0 0
možnosti

pesimistka7

15. 1. 2009 9:27
Re: špatné srovnání

Možná by tam mohl "zironizovat" pejska na talíři s vyděšeným výrazem a zapíchnutými hůlkami v zadnici - a teď se zasmějeme...

0 0
možnosti

Edmund Černá Zmije

15. 1. 2009 8:11
Zasmát se sám sobě

je určitě známka nadhledu a lidské velikosti. Ale nemyslím si, že by bylo příliš rozumné nutit lidi k prokázání jejich kvalit tím, že je budeme cílevědomě urážet. :-P

Pokud někoho urazím a on se tomu zasměje, znamená to, že ten urážený je opravdu v pohodě a nad věcí. Ale nic to nemění na tom, že jsem ho úmyslně urážel a že jsem tedy nevychovanec a sprosťák. ;-) 

0 0
možnosti

pesimistka7

15. 1. 2009 9:24
Re: Zasmát se sám sobě

Já to vidím podobně. V podstatě o čemkoliv můžu říct, že je to jen ironie a chtít po druhém, aby se tomu zasmál, ačkoliv jemu to tak přijít nemusí a potom říkat, že je dotyčný "zaprděný" a nemá smysl pro sebeironii a humor. Celkové pojetí díla se mi i celkem líbí, ale k jednotlivým částem mám také výhrady a to se mne přímo netýkají. Fotbalová Itálie, mi přijde třeba oproti toaletnímu Bulharsku spíše lichotivá než nějak ironizující, ale co člověk to názor. Já jsem to pochopila tak, že když to bude viset na takovém místě a k takové příležitosti, že by měl autor zohlednit i to, že je to do jisté míry reprezentační záležitost, nikoliv sebepropagační. Ale slovy klasika "školy nemám", tak jsem to třeba jen nepochopila, ale ono i to dvojznačné "oslazování" je tak nějak zvláštní....

0 0
možnosti

karhukoira

15. 1. 2009 5:02
Já si myslím,

že autorka tohoto textu je Stanislav Wiener, případně Ondra Kňava...

0 0
možnosti

LenítkoDTT

15. 1. 2009 13:47
Re: Já si myslím,

ani jeden z těch čtyř.

0 0
možnosti

kion111

15. 1. 2009 0:24
No

Jste půvabná žena, a smysl pro humor máte taky(asi-jatka).

Ovšem tohle prostě není umění, ale jen "umění":-©Rv

0 0
možnosti

LenítkoDTT

15. 1. 2009 23:45
Re: No

řekněme,že je to umění jiného rázu...jsem si jistá,že DavidČerný je protekční a v případě nějaké soutěže...by se našla lepší díla..

0 0
možnosti

manawatu

15. 1. 2009 0:04
takovou rákosnici

mít tak pro sebeV

0 0
možnosti

LenítkoDTT

15. 1. 2009 13:48
Re: takovou rákosnici

proboha a na co? víte kolik by vás stála měsíční údržba?

0 0
možnosti

Lenka PT

14. 1. 2009 23:51
Jako vždy

Bych zas pochválila, ale opakovala bych se.. Ale jo, pochválim.;-D

Jinak, víš, že skoro v každým článku bereš boží jméno nadarmo? Já to taky dělám a jedna věřící mě už napomenula. ;-)

Ty, ty, ty, Leňule!

0 0
možnosti

LenítkoDTT

15. 1. 2009 23:41
Re: Jako vždy

je to takový zautomatizovaný výraz,že se člověk neubrání:))

mimochodem...narazila jsem na aktualne.cz na útočné řeči anh Phan Viet...koukám,že jsi opačného názoru než je on..??nepřátelství?

0 0
možnosti

ivabublan

14. 1. 2009 23:45
mrzi me jedine to,

ze vetsina cechu hlasuje "PRO UMENI" kvuli vadnemu duvodu: ironie, nesouhlas, negativizmus, antievropanizmus. Cesi jsou radoby narodovci, ale sebe sama okradaji. Negativni je pro ne vse co neni ceske a kduz muzou byt anti-amerikaniste, anti-muslimove, anti-zide, anit-krestane, anti-ateiste, anti-evropane, tak to je to prave, po cem hned chnapnou.

Takze v skutecnosti se cechum ta plastika nelibi, na to jsou moc konzervativni, ale libi se jim to haneni evropy. Jenom nechapu proc se tam teda cpali.

0 0
možnosti

Zly_Soused

14. 1. 2009 23:29
Ten podvod

to právě krásně korunoval a krásně karikoval neschopnost fungování úřadů. Jinak karma.

0 0
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5950x
Asi-jatka Trangoslava DoThuová. Vietnamka. Západočeška. Ráda čtu. Jím. Hodně. Umím provaz. Miluju archaickou češtinu, gentlemeny a humor. Vážím si moudrých lidí. Nemám ráda komáry a mouchy. Měřím 158 cm do výšky. Chci mít velkou knihovnu. A vlastnoruční HERBÁŘ!