Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
C

CarrotJack

12. 6. 2009 20:15
GRATULUJI EM NHE!:D

No, maturita je jen o priprave.;) Hlavne, ze to mas za sebou!;) Budu ti drzet palecky, aby ti vysla ta VS.;)

anh Phuong:-)

0 0
možnosti
RP

kikulin

29. 5. 2009 8:25
Hmmm

Chytré, příjemné počteníčko. Tu trojku z ČJ nechápu. Takhle vybroušený styl by Vám, slečno, mohlo závidět 80% Čechů. Držím palce v dalším životě! V

0 0
možnosti
L

LenítkoDTT

29. 5. 2009 9:28
Re: Hmmm

děkuji pěkně, já však tu trojku vcelku chápu:)

0 0
možnosti
MK

taras

28. 5. 2009 22:18
Tyhle věci

(smrt Jana Patočky) se pletou, když se je UČÍTE. Když si přečtete Pavla Kohouta (životopis, Z deníku kontrarevolucionáře, Kde je zakopán pes) nebo Vaculíka (Český snář, fejetony), nebo Chramostovou, tak máte poválečnou historii ČSR podanou inteligentně, s humorem, ironií, nadhledem, úžasně plasticky, tedy se u toho vlastně bavíte, a jednak tímto způsobem osvojené znalosti se nezapomínají.

To ostatní - tak to je i vždycky bylo, dnešní smutek je zítřejší pěkná vzpomínka, nic víc.

0 0
možnosti
L

LenítkoDTT

29. 5. 2009 9:27
Re: Tyhle věci

zajímavé zajímavé,díky za tip

0 0
možnosti
JN

5alfa

28. 5. 2009 21:58
Blahopřeji

a přeji další úspěchy...

0 0
možnosti
L

LenítkoDTT

29. 5. 2009 9:30
Re: Blahopřeji

díky. snad příjdou v neomezeném množství:)

0 0
možnosti
MH

Miroslav Harnoch

28. 5. 2009 18:36
To znám

Taky jsem letos maturoval, už před 14 ti dny, páni to to letí. A taky se nějak nemůžu odvázat, je mi, jako když mi vyhodí z práce. Jsem sice rád, že jsem pryč, ale na druhou stranu si musím hledat nový místo, tudíž vysokou.

My jsme loučení neměli vůbec melancholický, znali jsme se 4 roky a po některých se mi ani stýskat nebude. Po těch ostatních sice možná jo, ale jsou to většinou ti, které bych měl častěji potkávat.

S tou přípravou já to měl naopak, já jsem nic nepodcenil, tedy nic, až na ten týden, téměř 14 dní času, co jsem na to měl. Skoro jsem to nestihl projet a nebýt toho štěstíčka při losování, taky to nemuselo být vyznamenání.;-)

Jinak good luck na vysokýR^

0 0
možnosti
MH

Miroslav Harnoch

28. 5. 2009 18:37
Re: To znám

Stejné máme i to, že jsme se šli hned pochlubit na blog;-D

http://harnoch.blog.idnes.cz/c/85050/Proc-zkouska-dospelosti.html

0 0
možnosti
G

Gloom

28. 5. 2009 16:53
Gratuluji a štěstí u přijímaček vinšuju :)

No vidíš, taková šikovná holka!! Gratuluji k matuře. Teď už můžeš do inzerátů psát "svobodná SŠ hledá..." ;-D

Maturovat se dá mnoha způsoby, já si vybral poněkud nezodpovědný přístup, ale co, mám ji v kapse už od roku 1993 a to je hlavní.

Víš co je na tom posledním setkání nejhorší? Že teprve potom začneš pomalu zjišťovat, jak je každý jiný a že lidi, se kterými jsi si na škole tak rozumněla, stárnutím přecházejí na jinou kolej, se kterou si už nemusíš rozumnět. A naopak lidé, kteří ti byli i na škole cizí se najednou strašně přiblíží. U nás to dopadlo tak, že po maturitním večírku byly 2 svatby mezi spolužáky:)

Jinak o mé maturitě si můžeš přečíst tady, kdyby tě to zajímalo:

http://bakic.blog.idnes.cz/c/77398/Maturita.html

0 0
možnosti
W

wolfhead

28. 5. 2009 14:55
karmáááá a gratulace :)

pěkné pěkné R^

Z písemky z češtiny jsem taky před šesti lety dostal za tři.. V tématech byly samé úvahy, tak jsem si vybral " Mládí a stáří ".

Chyba-vtip byl v tom, že ona písemná zkouška připadala na den mých tehdějších 19. narozenin a při psaní jsem vypil lahev lahodného červeného vína..:-)Ale u ústní zkoušky o pár dní později jsem si to vynahradil: před ryze ženskou komisí jsem 15 minut kecal o Dekameronu od Boccacia :)))

0 0
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5950x
Asi-jatka Trangoslava DoThuová. Vietnamka. Západočeška. Ráda čtu. Jím. Hodně. Umím provaz. Miluju archaickou češtinu, gentlemeny a humor. Vážím si moudrých lidí. Nemám ráda komáry a mouchy. Měřím 158 cm do výšky. Chci mít velkou knihovnu. A vlastnoruční HERBÁŘ!