Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zechazia

20. 3. 2010 17:07
Preju vam mnohu uspechu v dalsim psani...

No bylo by opravdu skoda uslapat tak peknou a sikovnou holku. Jsem rad, ze jste to "prezila" byla by skoda, kdyby uz jste tady nepsala vase pekne prihody.

Z Kanady zdravi Ruda Nikl.:-)

0 0
možnosti

Vietfil

19. 3. 2010 11:05
Prd v davu

To, jak si v davu někdo prdnul, bylo z celého článku nejpůsobivější. Z národů ač jsme různých, lidské věci máme společné. V

0 0
možnosti

Zechazia

20. 3. 2010 16:59
Re: Prd v davu

No kdyz si nekdo prdne v davu, tak se to da jeste zvladnout. Ja byl pred tydnem v divadle a tam si nekdo prdnul a bylo tam smradu jako v ponorce;-)

Z ty se taky neda nikam zdrhnout:-)

0 0
možnosti

Beefeeter

25. 12. 2009 17:59
Přijďte se podívat

Přijďte se podívat na rozsvěcení (u nás rožínání :-) vánočního stromku! Ojedinělý životní zážitek! Ušlapat vás totiž můžou opravdu jenom jednou - obzvlášť pokud je to úplně a nafurt. Dobře, že jste to přežila ve zdraví. Já mám z davu pořád hrůzu. Obzvlášť když ho na mě někdo poštve s tím, že budu vracet vstupný! :-D

0 0
možnosti

Kamil_D

25. 12. 2009 11:59
Pěkné, ale

v případě zhoustnutí davu by mohlo být nebezpečné, kdyby člověka na ten sloup přimáčkli  :-(

0 0
možnosti

osobnostx

24. 12. 2009 19:55
přání Vánoční

Pevně doufám, že to je reálné přání pro jednu z mých oblíbených blogařek/blogařů......Chúc Giáng Sinh Vui Vẻ và Chúc Năm Mới Tốt LànhV

0 0
možnosti

osobnostx

24. 12. 2009 21:25
Re: přání Vánoční

Jsem poněkud zahamben že jsem byl opět, tedy zas a znovu poražen strojem....popřeji tedy česky...Příjemné strávení svátečního času a štastný nový rok!

0 0
možnosti

osobnostx

7. 12. 2009 19:31
..

Zato brát si na rozsvěcení stromku knížku je naprosto vhodné...;-D;-D;-D

0 0
možnosti

LenítkoDTT

7. 12. 2009 22:11
Re: ..

já u sebe nosím knížku vždy:)

0 0
možnosti

Linde CZ

1. 12. 2009 21:06
Do davu se tez hodi ssebou vzit...

...cholerickyho yorksiracka. Aneb taky nam tu rozsvecovali strom :-)

0 0
možnosti

LenítkoDTT

7. 12. 2009 22:10
Re: Do davu se tez hodi ssebou vzit...

inu..:)

0 0
možnosti

shrink

30. 11. 2009 7:31
Ranní porce mládí,

a ještě dobře napsáno, dík! :-) AP

0 0
možnosti

LenítkoDTT

30. 11. 2009 8:39
Re: Ranní porce mládí,

lepší jak ranní kávička to nebdue,že?:)

0 0
možnosti

hurkajan

30. 11. 2009 2:50
archaismus

není skryt jen v jazyku ale i v lidech a oni bezděčně či nevědomky podle toho jednají...také jsem tam byl unášen v příboji masy lidských těl masírován proudem který bez soucitu se kroutil chvilku tam a zase sem nejednu bytost topil umrtvoval...ale dnes mohu říci byl jsem tam viděl...a přežil;-D

0 0
možnosti

LenítkoDTT

30. 11. 2009 8:38
Re: archaismus

kldině si to můžete dát příští rok a pokoušet štěstí!:)

0 0
možnosti

Lenka PT

29. 11. 2009 22:48
Háhá karma jak hrom

Jo! Přesně tuhle češtinu a tenhle styl psaní jsem myslela! Už nevím, jak dál vyjádřít své nadšení! Fakt úžasný! ;-D

Jinak, u nás se rozsvěcoval stromek dneska, letos si k tomu připravili úžasnou show s ohňostrojem (asi, že Znojmo nezaostává či co ;-D, šašci), v historickým převleku ze 16. stol. jsem tentokrát nalejvala svařák. Kosa jak sviň. Šéfová se vůbec nepřipravila a v největším návalu jsme nestíhali vařit, vyháněli lidi a přišli o drsnej kšeft. Když se to vylidnilo, tak jsem měli navařeno a zbylo nám toho moc. Nechceš poslat svařák? I když než by ti došel, by by to studenej svařák. :-P

0 0
možnosti

LenítkoDTT

29. 11. 2009 23:23
Re: Háhá karma jak hrom

hele frajerko, díky moc za tvou stálou podporu.mco si toho vážím. pánbu ti to oplať v podobě vysokých výdělků za svařák!:)

jinak díky díky...ale já víno moc ne-e;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS