Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

trang

2. 5. 2010 17:05
o tom si rad popovidam :-)

ja ( vaclav) a moje zena hue jsme timhle podobne prosli i kdyz vetsi mazec byli obehavat urady *jak ceske i tak vietnam ambasadu v praze*.hlavne me rozesmalo,ze jsme oba dva museli povinne k psychiatrovi :-);-D;-D

0 0
možnosti

Joh

26. 4. 2010 7:57
Milé

Velice osvěžující blog:-) Ale těch kladných komentářů je až moc;-D.

0 0
možnosti

molekulární veverka

25. 4. 2010 17:54
!

No co, až se budeš vdávat Ty, budeš bohatá nevěsta! ;) Hlavně musíš pozvat, co nejvíce lidí :D

0 0
možnosti

akiller

8. 3. 2010 12:02
re

Tvoje článku jsou fakt prča, ale je smutné, že většina toho se děje v české republice :-/

0 0
možnosti

JaroslavChudacek

26. 1. 2010 22:56
V Holandsku

je často součástí pozvánky na svatbu jméno a telefonní číslo ceremoniálního organisátora svatby. Tomu zavoláte a nahlásíte, zda na oslavu popř. s partnerem přijdete a zeptáte se ho, co byste mohl donést jako svatební dar. On se Vás zeptá, za kolik asi chcete dar koupit. Uvedete cenu a on Vám řekne několik možností, co a i kde to můžete koupit. Vy si jednu možnost zvolíte a on si ji odškrtne ze svého seznamu. Dar pak není moc originální, ale novomanželé dostanou to, co si přejí a vše pouze jednou. Jednou se mi stalo, že jsem zvolil porcelánový dar do kuchyně, bylo mi přesně řečeno kde a jakou značku a typ koupit. Aby to bylo alespoň trochu originální, tak jsem jim na ten porcelán alespoň něco vlastnoručně namaloval. Speciálně za tu malbu mi pak poděkovali. Pochopitelně je vždy možno sám donést jako dar překvapení, dle vlastní volby. Pak si však musíte dát záležet, aby se jim to hodilo a bylo to originální, co hned tak někdo nedonese.

0 0
možnosti

Linde CZ

26. 1. 2010 23:02
Re: V Holandsku

V Americe to resi webovou strankou - takovej jako katalog, kde si kazdej vybere co prinese. Je potreba byt rychlej, aby pak na cloveka nazbyl nejaky drahy nebo spatne prepravitelny dar :-)

0 0
možnosti

Saša

26. 1. 2010 7:49
To není dar, ale úložka.

Až se budete vdávat Vy, vyinkasujete to zpět a ta velká částka ke startu bude dobrá.

Není to Vietské specifikum - přesně takto se to praktikuje i v mnoha oblastech u nás a na Slovensku, zejména tam, kde je autochtonní venkovské obyvatelstvo bez velkých migračních posunů.

0 0
možnosti

viveka77

26. 1. 2010 7:47
Mně se to líbí

Líbí se mi, jak držíte pospolu. No a ty peníze, to je vlastně takové spoření - teď dáváte, a když se budete vdávat, budete taky inkasovat.

0 0
možnosti

kores

26. 1. 2010 7:05
Peníze

No, vždyť jednou se taky vdáte a pak zase budete inkasovat Vy.:-) Jinak, dávat novomanželům peníze je, podle mě, velice rozumné. V posledních letech je to docela časté i našich svatbách. Člověk si nemusí lámat hlavu, co, proboha, koupit a za slušný dárek by stejně vycáloval nejméně tu tisícovku. No a novomanželé jsou ušetřeni trapného udávání 5-ti mikrovlnek, 10-ti kávových souprav, apod. A jak je to u Vás s náklady na veselku? Šábnou se rodiny napůl, nebo je to záležitost např. nevěsty?

0 0
možnosti

LenítkoDTT

26. 1. 2010 10:37
Re: Peníze

já vím já vím, ale nechce se mně brát a zvát lidi, které ani neznám

0 0
možnosti

manilaman

26. 1. 2010 1:30
Dobry clanek, vesele

Tradice je tradice,ale to je prave proti cemu ja jsem. 300 lidi na svatbe je vychcanost  novomanzelu, zvlaste ve vasi komunite, nebot vedi ze jim to pronese hromadu penez. Draha stravenka je oravdu presny popis. Nikdy jsem nepochopil proc se zve tolik lidi a pak to stoji majlant. Svatba je nejisty krok do budoucnosti, nac do toho tolik investovat? Kdyz se moje druha dcera vdavala, pred X lety, tak jsem mel silenou hadku s zenichem a jeho rodinou. Chteli si nazvat lidi ze Skotska, z Kanady a mozna i z Antarktidy a to vse za moje penize. Melo jich byt taky nejakych 300. To vite, to se jim povedlo. Nakonec jich bylo 70 a to jsem jeste rval jak lev. Jeho rodice jsem donutil zaplatit kapelu,kterou nepotrebovali, alkohol a polovicku najemneho za sal. Ja vam dam, ze rodice nevesty budou plati tvse. Pri tom nas, rodiny od nevesty  tam bylo 5. Jich tam bylo 65. Lidi jsou blazni. Pak se rozvedou a prachy jsou kde? Vsak vite kde.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS