Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Karboxyl

8. 3. 2010 22:18
Aha

Super, no nebýt vašeho blogu, ani bych nevěděl, že nějaký Alexander McQueen existoval, natož, že zemřel :-)

0 0
možnosti

LenítkoDTT

13. 2. 2010 19:09
eee...mě MJ naučil tančit!

já si z nich ale nedělám šoufk,y to jste mě tedy špatně pochopil....

Vždyť jsem dítě jeho tanečního umu...MJ mě naučil tancovat:))

jak tedy mohu tímto urazil, respektive na-rat  "své sourozence?":D

Ale vesměs máte pravdu, tyto články nemají pranic velkou výpovědní hodnotu a spíše se hodí do deníčku s barbienkou na přední straně:)

0 0
možnosti

taras

13. 2. 2010 22:35
Re: eee...mě MJ naučil tančit!

Se trochu bojíte odpoutat se od mas, což? Ale připojit se k truchlení výrokem "Cože, Michael?" a pak  zatloukat, to není hezké.

0 0
možnosti

taras

13. 2. 2010 12:26
Články tohoto ražení

mají osud podivný: čte se to jako když nůž do másla se noří, není to na chechtání ale na pousmání, myšlénka oduševnělá, fajn.

Ale: nasrála jste všechny fandy a fanynky MJ, a těch je hodně, protože tuší (tihle nic neví jistě), že si z nich děláte šoufky. A karmičku si schovají pro někoho, kdo umí umělce ocenit.

A pak se také pod takovými články nediskutuje. Možná lidi nechtějí rušit, možná neví coby. Tragikomické.

0 0
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5950x
Asi-jatka Trangoslava DoThuová. Vietnamka. Západočeška. Ráda čtu. Jím. Hodně. Umím provaz. Miluju archaickou češtinu, gentlemeny a humor. Vážím si moudrých lidí. Nemám ráda komáry a mouchy. Měřím 158 cm do výšky. Chci mít velkou knihovnu. A vlastnoruční HERBÁŘ!