Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ST

self tomato

17. 9. 2010 14:15
Milé

Je to moc hezké povídání. Ale mně osobně v něm trochu chybí zmínka o pocitech, jak jsi ta setkání prožívala, co to v Tobě probouzelo - setkání se zemí a kulturou předků. Těším se na další díl i na slíbené porovnání tržiště tu a tam.

0 0
možnosti
M

McNeil

16. 9. 2010 21:24
McNeilova pravidelna reakce na clanek poprve - AKCE, jedme!

Aaaaach jo, to je porad neco, to jsou prazdniny, to se nekdo ma. Ona si udela s bandou road trip do vnamu. A ja jsem si myslel, ze jsem dobrej, kdyz jsem se vydal do karpat. Hm. Strilis rychle, kovbojko. Ale jo, ja ti to vratim, jeste chvili a ceka me pulrok v Himalaji. Poslu ti pohled, slibuju :D

A kdyz uz jsem u toho pohledu. Nehodlas se podelit a uploadovat nejake fotky? Ale neee, myslim ty z vnamu.

... Pokazdy, co se s nekym bavim o jeho dovoleny (potazmo o tom, jak bylo ve vnamu), udivuje me, jak jsou vsichni schopny snaset to sileny vedro. Slibil jsem si, ze se tam jednou budu muset zajet podivat uz jenom proto, abych zjistil, jak to tam s tim vedrem vlastne doopravdy je. Ale vsichni se v tech teplotach tak nejak plus minus shodujete. Ja jsem dost severskej typ, mel bych se zacit bat? 40 stupnu, brrrr. Strasna predstava.

No jo, no jo, no jo, tak se zase mej chvili hezky. Uvidime se v dalsim clanku :D

McNeil, kteremu je tveho ipodu lito. (Ale black eyed peas uz ne :D) Caves :D

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

16. 9. 2010 6:57
;)...

...Xinh xinh, dep ;-DR^

0 0
možnosti
LH

Linde CZ

15. 9. 2010 15:06
Letenky do Vietnamu jsou v lete takto levne?

Ja i snad pristi rok udelam vylet, nebo co :-) Jsem cekal tak dvakrat tolik.

0 0
možnosti
LV

delvete

15. 9. 2010 14:27
Pěkné!

Moc hezky a přehledně napsáno. Dal jsem karmu. :-) Jen bych upřesnil slang : Když je něčeho hodně, je toho HABADĚJ. Naopak HABAĎŮRA je něco jako nástraha, léčka, podvod. 

0 0
možnosti
L

LenítkoDTT

15. 9. 2010 14:35
Re: Pěkné!

haha.. díky moc za upozornění. já vlastně používám půlně jinačí slovo: habaďůrka...ale tak...upravím:D

0 0
možnosti
PZZ

Petr ze Zlína

15. 9. 2010 14:16
Pěkně nám to napsala...

Milé, tak díky a těším se na další pokračování od naší přítelkyně....R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5950x
Asi-jatka Trangoslava DoThuová. Vietnamka. Západočeška. Ráda čtu. Jím. Hodně. Umím provaz. Miluju archaickou češtinu, gentlemeny a humor. Vážím si moudrých lidí. Nemám ráda komáry a mouchy. Měřím 158 cm do výšky. Chci mít velkou knihovnu. A vlastnoruční HERBÁŘ!