Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JC

chudacek.blog.idnes.cz

4. 2. 2012 10:48
pěkný článek

Rád jsem chodil na plesy, jak na maloměstě, tak v Praze.

0 0
možnosti
MZ

otefal

4. 2. 2012 3:52
Mozna podobny pribeh 2 generace predvami

Jak  to uteklo, ja mel svuj  ples v roce 1968,plny idealu a snu.Za pul roku nato Nemecko,za par mesicu Jihoafricka republika,zemi kterou miluji,byl jsem a zustanu Cechoslovakem,ma rodna zeme uz neexistuje.Navstivil jsem ji pouze jednou v roce 1993,a zjistil jsem ze tam uz davno nepatrim,dnes je muj domov jinde.Vy jste take prisla ci Vasi rodice z daleka.Dneska je ma zeme Vase a preji Vam hodne stesti.

0 0
možnosti
L

Lízal

20. 3. 2012 16:55
Re: Mozna podobny pribeh 2 generace predvami

Pane, neříká Vám něco Turner AG Oberursel?

0 0
možnosti
AP

Anselm

3. 2. 2012 15:37
Pokud bál, tak jedině pyžamový.

Tenhle dress code je nejlepší,  společenský oděv se dá pak ještě pěkně a dlouho ponosit.

0 0
možnosti
N

nocenka

3. 2. 2012 14:27
Plesám nejčastěji v jednom maloměstě

v krásných zámeckých prostorách.;-)

0 0
možnosti
RK

burmajones

3. 2. 2012 13:52
tak já jdu příští pátek

na maturitní ples juniora a docela se těším.panička si zatančí s juniorem a já budu popíjet a sledovat juniorovy spolužačky.pak si zaskáčeme s paničkou.... plesy na malém městě jsou lovely.

2 0
možnosti
JC

chudacek.blog.idnes.cz

4. 2. 2012 10:43
Re: tak já jdu příští pátek

R^

Ale i na velkém městě nebo v Praze nebo ve Vídni, i když jinak pěkné.

0 0
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5950x
Asi-jatka Trangoslava DoThuová. Vietnamka. Západočeška. Ráda čtu. Jím. Hodně. Umím provaz. Miluju archaickou češtinu, gentlemeny a humor. Vážím si moudrých lidí. Nemám ráda komáry a mouchy. Měřím 158 cm do výšky. Chci mít velkou knihovnu. A vlastnoruční HERBÁŘ!