Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Lízal

20. 3. 2012 16:51
Milá slečno,

mám moc rád Vaše "švihání" slůvek, máte jako cizinka velmi dobrý jazykový cit. A navíc si vymýšlíte novotvary, které působí fakt mile a srozumitelně. Obdivuji to!!!

A co němčina? Ta má ještě větší možnosti tvoření slov a užívání trefných výrazů. Tak jen do toho!

Vaše nová fotka je sexy. Ta před tím nebyla nic moc... Ale ta původní byla super! No co, člověk stárne a mění se...

0 0
možnosti

Amoniak II

4. 3. 2012 21:27
Pěkné

Jen jedna drobná připomínka. To město, ve kterém studujete, se nazývá Řezno. :-P

0 0
možnosti

ThuTrang

4. 3. 2012 22:52
Re: Pěkné

Dobrý den, já vím. A je dobře, že víte taky:)

2 0
možnosti

Čuli

4. 3. 2012 20:48
Je to i bezpečné ...

Pár let jsem v minulém desetiletí jsem jezdil HK-Budapešť a přes takové služby jsem často brával spolucestující. Bylo to vždy fajn, potkal jsem různé zajímavé lidi, procvičil jsem jazyky co umím, něčemu jsem se přiučil. V Budapešti jsem je v noci zavezl vždy na potřebnou adresu a vesměs po prohlídce Budapešti pak jeli se mnou zpátky do Čech (příští week-end).R^

1 0
možnosti

pbrodka

4. 3. 2012 19:35
autostop

Ahoj, moc mě tento článek nadchnul, jsem věčná stopařka , stopuji už od komoušských let. Sama jsem pak 20 let řídila auto a brala většinou stopařky. Tedˇ jsem bez auta a stopuji dál....Jsem ráda ,že jsem se něco nového dozvěděla , akorát my bez pc. to máme horší. Holka, moc dík za tuhke radu už to du vykůglovat. Pavlína

0 0
možnosti

ThuTrang

4. 3. 2012 19:47
Re: autostop

Parádní komentář! Já také děkuju a přeju spooouustu zábavy!:)

0 0
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5950x
Asi-jatka Trangoslava DoThuová. Vietnamka. Západočeška. Ráda čtu. Jím. Hodně. Umím provaz. Miluju archaickou češtinu, gentlemeny a humor. Vážím si moudrých lidí. Nemám ráda komáry a mouchy. Měřím 158 cm do výšky. Chci mít velkou knihovnu. A vlastnoruční HERBÁŘ!