Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
C

carolusI

8. 5. 2012 2:23
Je to hezké

ale dovolím si nesouhlasit. Pánové ve vysokých pozicích jsou většinou tak mizerné kvality, že je žádoucí, aby se jim ty spermie trochu zapařily. I tak se nám ti zmetci množí až moc, oni se snad množí dělením jako kvasinky každé čtyři hodiny.

1 0
možnosti
AV

Adam Švorc z Nemanic

19. 4. 2012 10:30
Hezké. Leč

S jedním nemohu souhlasit. Nepřestanou se potit. :-/

0 0
možnosti
VS

Astaroth

2. 4. 2012 13:46
dovedl bych si poopravit titulek

Prvni pismeno posledniho slova by melo byt otoceno o 180deg podle osy kolme k monitoru.

1 0
možnosti
ZH

Zani

2. 4. 2012 13:43
Jo auta.

R^

Já pořád vzpomínám na bývalého starostu Bremen Henninga, ten jezdil do úřadu celý život na kole. Při svých dvou metrech byl nepřehlédnutelnej. Co mě však nejvíc překvapilo, lidi ho na ulici zdravili a přes ulici na něj mávali, a mávají dodnes, jak jsem se včera přesvědčil. :-) Nevim jestli by si tohle mohl dovolit třeba bývalí primátor Prahy.

0 0
možnosti
AKSS

Abadi Kwame stokrát smazaný

30. 3. 2012 9:13
Heuréka

Heuréka - nechal jsem si tento článek přes noc v hlavě uležet a došel jsem k názoru, že je to vynikající nápad. Alespoň bude jezdit méně lidí, pro mne zbyde víc místa, bude se mi lépe parkovat... :)

0 0
možnosti

jarinka

30. 3. 2012 7:34
Před chvilkou jsem četla

na Novinkách příjemnou zprávu, že lidé přestávají jezdit auty. Když ale kouknu z okna, moc pravdy na tom nebude. I lidé, kteří to mají do práce kousek, skáčou ráno automaticky do aut. Už si to asi nedokážou představit jinak. Automobilismus je těžká závislost, která na rozdíl od jiných ztrpčuje život těm zdravým. Karma.

0 0
možnosti
JR

Smoking Lilly

30. 3. 2012 1:56
Tak aspon to neni o kulickach,

jako u Peldove;-), u Vas jde o koule.

0 0
možnosti
M

McNeil

30. 3. 2012 1:55
:DDD

... priblizila se rychlosti dva machy, pobavila a rychlosti dva machy zase zmizela... Tleskam ti :D

0 0
možnosti
MJ

Heisenberg

29. 3. 2012 23:43
osobní svoboda je vám proti gustu?

Oni ti lidi nejezdí autem za vyšší účetní náklady jenom tak. Osobně sice jezdím MHD, protože auto jsem zatím neměl důvod si pořídit, ale přesně vím, kdy si auto pořídím a budu v něm cestovat sám do práce a z práce.

V okamžiku, kdy má někdo děti, tak je sectování s autem nenahraditelné. Trasa ráno do práce, odpoledne za sportem a pak na nákup a domů je naprosto běžná a představa, že místo 30+30+30 minut na cetách si dám každý den double v MHD a to ještě ve vedru a smradu, když bych mohl jet ve vlastním klimatizovaném autu a dojet domů naprosto v pohodě a zrelaxovaný, je naprosto zcestná.

Zatím mi čas promrhaný v MHD nechybí. Čtu si a to samé bych dělal i doma, takže o nic nepřicházím, ale obrat se o čas s dětmi kvůli nějakým environmentálním bludům? Nikdy.

0 0
možnosti
TDT

ThuTrang

30. 3. 2012 0:17
Re: osobní svoboda je vám proti gustu?

Milý pane, mrzí mě, že jste si to vzal tak dogmaticky a osobně. Vážně tu mluvím o dětech? Vážně tu mluvím o enviromentálních bludech? Vážně tu mluvím o vás?:)

1 0
možnosti
RK

semelik

29. 3. 2012 22:21
Chmmm, čím dál pěknější. Gratuluju.

0 0
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5950x
Asi-jatka Trangoslava DoThuová. Vietnamka. Západočeška. Ráda čtu. Jím. Hodně. Umím provaz. Miluju archaickou češtinu, gentlemeny a humor. Vážím si moudrých lidí. Nemám ráda komáry a mouchy. Měřím 158 cm do výšky. Chci mít velkou knihovnu. A vlastnoruční HERBÁŘ!