LenítkoDTT

Asi-jatka Trangoslava DoThuová. Vietnamka. Západočeška. Ráda čtu. Jím. Hodně. Umím provaz. Miluju archaickou češtinu, gentlemeny a humor. Vážím si moudrých lidí. Nemám ráda komáry a mouchy. Měřím 158 cm do výšky. Chci mít velkou knihovnu. A vlastnoruční HERBÁŘ!

LenítkoDTT

Jsou Vánoce. Jde se krást.

Se zvyšujícím se počtem otevřených okének adventního kalendáře se přímoúměrně zvedá i chuť zlodějíčků i organizovaných gangů nadělit si o něco bohatšího Ježíška.

6.12.2010 v 17:10 | Karma: 23,87 | Přečteno: 4062x | Diskuse| Ostatní

LenítkoDTT

S Brumíkem na cestách po Vietnamu

Slíbené dnes bude splněné. Aneb lehké pokračováníčko Zápisků z lehce perverzního tripu po Vietnamu, kam jsme se uchýlili na dovolenou letos v červenci. Z jednoho parna do druhého. Tou dobou bylo v ČR o více jak 10 stupňů méně než ve Vietnamu. S tím, že jsme přijeli v největších vedrech. Nejhorších za posledních 60 let.

17.10.2010 v 17:10 | Karma: 40,30 | Přečteno: 10499x | Diskuse| Ostatní

LenítkoDTT

Jak si smlsnout na turistovi - na romský způsob

Chutnajívám turisti? Respektive lačníte po obsahu jejich batohů? Přináším vám jednoduchý recept, jak si to nejlépe připravit! (ne)Osvědčený romský recept. Porce pro cca 3 osoby (+ a pokud je pokrm výživný, tak se dostane i na menší) Příprava: pro začátečníky / pár minut + výběr potravin (turisty)/ vaření ve větších skupinkách zajišťuje úspěch.

3.11.2009 v 15:03 | Karma: 38,51 | Přečteno: 4903x | Diskuse| Ostatní

LenítkoDTT

Tak nám rozřízli pneumatiku, paní Müllerová

Lidi jsou srabi a ptáci. Hlavně když je tma a nikdo je nevidí. To pak dělají věci, na které nemají za světla dostatek odvahy.

13.9.2009 v 22:02 | Karma: 28,23 | Přečteno: 3518x | Diskuse| Ostatní

LenítkoDTT

Slečno, chtěl bych s vámi založit rodinu aneb Můj virtuální život

Bylo mně asi třináct, když jsem ve své schránce otevřela email s touto nabídkou. Připojena byla i fotografie...Matně si vzpomínám na staršího muže, který stál u nějakého ovocného stromu... Jmenoval se Stefan a bylo mu 47.

4.8.2009 v 9:33 | Karma: 33,95 | Přečteno: 5323x | Diskuse| Ostatní

LenítkoDTT

It's OK to be GAY*

Jak jsem se spletla v jednom krasavci. Nedávno jsem na jedné akci viděla muže, ze kterého se mně motaly nohy, hlava a padala čelist až k zemi. Myslím, že jsem i slintala. Budiž.

1.7.2009 v 0:18 | Karma: 34,38 | Přečteno: 4986x | Ostatní

LenítkoDTT

Sv*ně vietnamský

Musím se s vámi podělit o jeden nevšední zážitek z dnešního rána. Budete se možná i smát. Ačkoliv neumím vyprávět historky.

15.6.2009 v 23:09 | Karma: 48,19 | Přečteno: 43185x | Diskuse| Ostatní

LenítkoDTT

Odmaturováno (po staru) jest!

Promiňte mně tu středně velkou dramatickou pauzu. Však v době, kdy vám hoří koudel u zadku, každá hodinka či dvě jsou božím požehnáním. Navíc jsem se vzpamatovávala z hluboké deprese, frustrace a emo nálady, neboť jsem z maturitní písemky z ČJ dostala za tři. Sic originální myšlenky, ale chaoticky uspořádané, navíc jakési NESPECIFIKOVANÉ (a hlavně NEZPACIFIKOVANÉ) chyby. Však mě znáte lidi. Člověk energický, který jedná impulsivně, sotva kdy má ve svých myšlenkách uklizeno.

28.5.2009 v 14:43 | Karma: 29,96 | Přečteno: 3945x | Diskuse| Ostatní

LenítkoDTT

Jak jezdí (nejen)Vietnamci za kvalitou do Německa...

a jak na ně číhají bavorští chlupatí.

26.2.2009 v 23:34 | Karma: 33,22 | Přečteno: 4210x | Diskuse| Ostatní

LenítkoDTT

Náš oškubaný stromeček

Tatínek tuhle oškubanou zelenou příšerku (oficiálně jedlička vánoční) koupil za PĚTIKILO.

27.12.2008 v 8:29 | Karma: 16,76 | Přečteno: 3230x | Diskuse| Osobní

LenítkoDTT

Běda tobě, bramborový kapře a smažený saláte!

Jak to mám s Vánocemi. Aneb dnes o tom, jak jsem zažila české dětství mezi králíky a haluškami.

21.12.2008 v 17:11 | Karma: 43,11 | Přečteno: 9094x | Diskuse| Osobní

LenítkoDTT

Proč tolik pijete?Vietnamci jsou tak velkorysí!Ty smrade!!!

Mám toho více na srdci, akorát žádná myšlenka nemá dostatečnou hloubku, aby vystačila na celý článek, tákže dnes to bude menší mišmaš.

26.11.2008 v 9:53 | Karma: 43,22 | Přečteno: 12695x | Diskuse| Osobní

LenítkoDTT

Několik důvodů, proč LáWiNkUjU jazyk český.

Už dlouho předlouho mám v plánu sepsat ódu na VÁŠ mateřský jazyk, ale jelikož nevlastním ani v té nejhlubší hloubi duše básnické střevo,rozhodla jsem se vám alespoň apendixem nastínit svůj vztah k češtině aneb PROČ MÁM (STÁLE) RÁDA ČEŠTINU?

6.9.2008 v 16:40 | Karma: 36,29 | Přečteno: 4138x | Diskuse| Ostatní

LenítkoDTT

Jsem oficiálně vpuštěna na silnice aneb Pochybení komisaře

Dneska budu obzvláště nudná. Tak. Prošla jsem řidičským výcvikem a v úterý 27.5. 2008 jsem zvládla řidičské zkoušky do takové míry, že mi byl oficiálně povolen vjezd na silnice. Tak strašně ráda bych zmínila ÚSPĚŠNÉ složení zkoušky, ale dost o tom pochybuji.

2.6.2008 v 13:51 | Karma: 20,57 | Přečteno: 2280x | Diskuse| Ostatní

LenítkoDTT

Fyzické tresty-všeho s mírou.

V poslední době se vyrojilo nespočet příspěvků na dané téma. Vyjadřovali se jak rodičové, tak i studenti (soutěž o knížky,hohohooo) Těch článků a esejů a editorialů a fejetonů a glos bylo tolik, že jsem to přestala číst. Na druhou stranu si říkám, že bych se vlastně mohla taky vyjádřít,poněvadžto k tomu mám vcelku co říci. Tak tedy....

12.4.2008 v 0:02 | Karma: 20,97 | Přečteno: 2557x | Diskuse| Společnost

LenítkoDTT

Autoškola, aneb jak jsem poprvé řídila

Povyprávím, jak jsem poprvé nastartovala, zařadila,rozjela se a .....prudce zabrzdila.

21.3.2008 v 21:58 | Karma: 26,02 | Přečteno: 2868x | Diskuse| Ostatní