Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
H

halohalo

16. 3. 2008 11:23
Odjedu do Německa

vezmu si batoh s cinkrlátkama, stoupnu na tržnici a Německo je moje. Za chvíli kupuji v Německu baráky na atraktivních místech. ;-D

0 0
možnosti
X

xaximov

16. 3. 2008 11:23
svatba sem, svatba tam, co ja s nima udelam

nevim jak vy, ale ja na ty svatby chodit nemusim, se mi to zda nudne a vestinou tam znam ani ne 2% hostu, ledaze by s tim prastil nekdo z vrstevniku, ale to hned tak nebude,

0 0
možnosti
L

LenítkoDTT

16. 3. 2008 11:51
Re: svatba sem, svatba tam, co ja s nima udelam

Nezobecňujte to:) všechno o lidech. souhlasím,že už to začíná být stereotypní.

vezměte to z druhé stránky: alespň se seznámíte s novými lidmi...buďte víc společenský:)

0 0
možnosti
X

xaximov

16. 3. 2008 11:20
prechodniky

ten duvod, proc se tolik pouziva prechodniky mezi devcaty tady je jasny, zaprve umeji to, za druhe cesi v tom tapou, tak proc jim to nevytmavit ;-D

0 0
možnosti
X

xaximov

16. 3. 2008 11:19
??????

toz decka, kolik vas tu je tech vietnamskych holek, ale je docela zajimave, ze to jsou jenom devcata, ale po dlouhe namaze jsem prisel tomu na kloub, kluci se venku honi za balonem a kdyz je to prestane, tak se honi za holkami, jenze kdyz vy vsechny sedite doma a blogujete, se nedivim, ze nikoho nemuzou najit, hehe, no treba nekdy v budoucnu to tady spusti i nejaky kluk

0 0
možnosti
PTDT

Lenka PT

16. 3. 2008 18:21
Re: ??????

nene, čtou to tu i kluci.

0 0
možnosti
TTD

TRINH Thuy Duong

16. 3. 2008 1:46
Pozdrav

Ahuj sluníí! Jsem ráda, že ses přidala mezi bloggery. Vždycky jsi měla zajímavý názory a hlavně to tvé vyjadřovánní - Jednoduše složitá, složitě jednoduchá. Kulatost čtverce.. Excelentní! :-) Piš dál, budu se těšit na další příspěvky :-)

0 0
možnosti
SS

Karboxyl

16. 3. 2008 1:56
Re: Pozdrav

Jo, tyhle obraty mě taky fascinovaly.

0 0
možnosti
L

LenítkoDTT

16. 3. 2008 0:31
Reakce

děkuji za příspěvky,teď konkrétně:

Terka, A Kien: drazí přítelové,děkuji za vaši návštěvu a ty Terko,nikam nezdrhej. Nač a kam?

Lenka: Vážená jmenovkyně a kolegyně,prosím, neříkejte mi soudružka,nemám politickou orientaci:) omlouvám se,ale z technických důvodů fotku nelze uploadovat. Děkuji a i vám mnoho zdaru a úspěchů při vedení blogu. I mimo něj.Musím přiznat,že váš styl je mi velice blízký. Mnohdy mám tytéž myšlenky a postoje:)

0 0
možnosti
PTDT

Lenka PT

16. 3. 2008 8:21
Re: Reakce

tu soudružku jsem myslela jako legraci, souhlasíte s některými mými názory? tak to děkuji, jinak neříkáte si shodou okolností taky Lenka? znám vás z lide.cz :D vlastně i Terku a Žanetu (Shan) znám z lide.cz :-)

0 0
možnosti
L

LenítkoDTT

16. 3. 2008 0:30
Reakce

děkuji za příspěvky,teď konkrétně:

Terka, A Kien: drazí přítelové,děkuji za vaši návštěvu a ty Terko,nikam nezdrhej. Nač a kam?

Lenka: Vážená jmenovkyně a kolegyně,prosím, neříkejte mi soudružka,nemám politickou orientaci:) omlouvám se,ale z technických důvodů fotku nelze uploadovat. Děkuji a i vám mnoho zdaru a úspěchů při vedení blogu. I mimi něj,musím přiznat,že se váš styl je mi velice blízký. Mnohdy mám tytéž mylšenky a postoje:)

0 0
možnosti
SS

Karboxyl

16. 3. 2008 0:24
Další do počtu

Teda s váma se tady holky vietnamský roztrhl pytel :-). Ale myslím, že děláte pro sblížení Čechů s  vaší komunitou hodně velkou službu.

PS. Docela mě překvapilo použití přechodníku, vy se v té češtině celkem vyžíváte :-)

0 0
možnosti
L

LenítkoDTT

16. 3. 2008 0:37
Re: Další do počtu

Ano, nedivte se,prosím, mladá generace se chce vyjádřit. Navíc - poukážu na fakt emancipace (vnských) žen:)))

Co se mé češtiny týče: Strefil jste se! Libuji si a vyžívám jak prase v blátě rochnící se :)) Byla by škoda nenavázat na češtinu z Národního obrození a z dob První republiky,nemyslíte?:))

0 0
možnosti
JK

Norkey

15. 3. 2008 21:57
nice

Jednoduše složitá, složitě jednoduchá - a taky moc hezká ;-) Článek je v takovém případě druhořadý... R^

0 0
možnosti
L

LenítkoDTT

16. 3. 2008 0:40
Re: nice

Zevnějšek předčí skrytého žurnalisty ducha? jen to ne! přesto,mnohokráte děkuji:))

0 0
možnosti
PTDT

Lenka PT

15. 3. 2008 19:35
Pěkné

Jee, další soudružka kolegyně přibyla.

Doufám, že mi nezačneš nadávat jak Terka trang Tran, když ti sem napíši názor. Je to moc pěkně napsané, úplně mi to zvedlo náladu a myslim na svatby, na kterých jsem byla já. musela jsem ale skor vždy sedět mezi Čechy abych překládala.

Jinak bych přidala své zkušenosti, myslím, že ono zapalování vonných tyčinek patří k uctívání předků a novomanželé je žádají o štěstí. a ještě bych dodala, že novomanželé vždy mají na oslavě svůj vlastní stůl a sedí v čele všechn ostatních stolů, tak aby na ně každý viděl. A ještě jsi tam psal viz obrázek, žádný jsem ale nezaznamenala.

Přeji hodně štěstí při psaní.

0 0
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5950x
Asi-jatka Trangoslava DoThuová. Vietnamka. Západočeška. Ráda čtu. Jím. Hodně. Umím provaz. Miluju archaickou češtinu, gentlemeny a humor. Vážím si moudrých lidí. Nemám ráda komáry a mouchy. Měřím 158 cm do výšky. Chci mít velkou knihovnu. A vlastnoruční HERBÁŘ!