Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

Jonáš2

21. 1. 2011 21:14
cempírek

Souhlasím! Nejsi Jan Cempírek. Jsi mnohem a mnohem pěknější.

0 0
možnosti
L

LenítkoDTT

22. 1. 2011 1:40
Re: cempírek

Díky! Naši tenhle kompliment ocení:)

0 0
možnosti
GO

DISK

21. 1. 2011 20:38
Děkuji

 Vaše spoty jsou velmi čtivé a zajímavé, takové nahlédnutí je velmi zajímavé.

0 0
možnosti
L

LenítkoDTT

22. 1. 2011 1:40
Re: Děkuji

Dobrý den, budu ráda, když si po přečtení řeknete: Aha, to jsem nevěděl...to je zajímavé!:)

0 0
možnosti
LP

Rupert von Krazmar

21. 1. 2011 20:38
HEZKY NAPSÁNO

šikula!R^

0 0
možnosti
L

LenítkoDTT

22. 1. 2011 1:41
Re: HEZKY NAPSÁNO

Děkuju ti, Tysezvláštnímnickem!:)

0 0
možnosti
JT

Jirka1938

21. 1. 2011 20:29
Nechci brat za slovicko

Opravte si ve svem osobnim popisu slovo PRATELOVE.

0 0
možnosti
JN

Jonáš2

21. 1. 2011 21:11
Re: Nechci brat za slovicko

pokud se nemýlím, tak to je tam schválně

0 0
možnosti
JI

INDRJA

21. 1. 2011 19:10
Díky.

Roky jsem doučovala vietnamské děti češtinu. Byly snaživé, pilné, po čase skvělé - lepší než Češi. Většinou mi přirostly k srdci. A díky tomu doučování jsem i dostala dárek z Vietnamu. Krásný obrovský vějíř. Mám ho stále a na "Michala", který se musel vrátit, moc ráda vzpomínám.

Moc ráda o Vietnámcích čtu. :-)

0 0
možnosti
DS

realitservis

21. 1. 2011 18:58
Klidně mě můžete odsoudit je mi to skutečně jedno, ale

i přesto, že jsem schopen uznat,že článek má svoji atmosféru apod,tak se neubráním negativnímu závěru - Nemám rád tyto vietnamské ekonomické emigranty ne proto,že bych byl rasista(pisatelka článku je například moc pěkná dáma). Nemám rád ekonomickou emigraci právě takového typu jako je ta vietnamská.Mým velice dobrým známým,dnes již kamarádem je Ukrainec, který do ČR přišel taky jako ekonomický emigrant, nicméně je zde 5 roků, a dnes mluví naprosto plynně česky a zcela se včlenil do naší společnosti.Přišel sem jako kopáč a pomocná síla na stavbu.Dnes pracuje na vlastní IČO a má práce víc než jeho čeští kolegové. Nevadí mi to, protože si to ocenění zaslouží a jeho chování zde se maximálně přizpůsobilo majoritní společnosti a stal se jedním z nás.Vietnamci toto nechtějí a dál si žijí ve svých malých Vietnamech rozesetých po celé ČR.Vietnamci chtějí jen naše peníze.Jejich nejoblíbenější česká věta zní: "neumí česky."Kvůli vašemu přístupu k nám nejsem rád, že tady jste.

0 0
možnosti
T

tikovvoj

21. 1. 2011 19:08
Re: Klidně mě můžete odsoudit je mi to skutečně jedno, ale

On je asi velký rozdíl, pokud se má naučit česky Ukrajinec a Vietnamec. A naopak si myslím, že se začlení, ale holt to trvá déle. Třeba konkrétně já v současnosti chodím na VŠ na elektrotechniku a tam je velké množství Vietnamců. Proč studují? Asi všichni nemají zájem prodávat ve stáncích atd......

0 0
možnosti
TV

Witty1

21. 1. 2011 18:42
Nedavno jsem letel

s Lufthansou do Karáčí,a vahovy limit je pouze + 0,9  kilogramu navic sakra...musel jsem vyhodit neco pochutin;-D  ale nevim jak je to jinde.

0 0
možnosti
DS

realitservis

21. 1. 2011 18:37
:-)

Viděli jste někdy Vietnamce na letišti?

Poznáte je totiž na první pohled

 No to je novinka. 

0 0
možnosti
L

LenítkoDTT

22. 1. 2011 1:46
Re: :-)

Číňané vypadají vcelku podobně, Jihokorejci vypadají vcelku podobně, Japonci vypadají vcelku podobně, Thajci vypadají vcelku podobně, Seberokorejci vypadají vcelku podobně, Thajwanci vypadají vcelku podobně, Eskymáci vypadají vcelku podobně, Laosané vypadají vcelku podobně, Kambodžané vypadají vcelku podobně,.

Ale vy je poznáte hned!

0 0
možnosti
RK

semelik

21. 1. 2011 18:17
Takhle česky kdyby uměli všichni zaměstaní v iDnes

a placení za to, aby psali česky - juj, to by bylo žrádlo!

Děkuju, pobavilo a líbilo.

Fajn den.

0 0
možnosti
L

LenítkoDTT

22. 1. 2011 1:47
Re: Takhle česky kdyby uměli všichni zaměstaní v iDnes

Ale pracovníci idnesu umějí zasejc věci, o kterých se mně může jenom zdát!:)

přesto díky!

0 0
možnosti
CN

Falconeyex

21. 1. 2011 17:35
díky za článek

konečně zajímavý a vtipný článek, už mě nebaví pořád číst o politice a stávkujících lékařích. Takže jen houšťR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5950x
Asi-jatka Trangoslava DoThuová. Vietnamka. Západočeška. Ráda čtu. Jím. Hodně. Umím provaz. Miluju archaickou češtinu, gentlemeny a humor. Vážím si moudrých lidí. Nemám ráda komáry a mouchy. Měřím 158 cm do výšky. Chci mít velkou knihovnu. A vlastnoruční HERBÁŘ!