Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZH

Zani

2. 2. 2012 7:32
Když už jste v Regensburgu..

musíte taky ochutna perníček, Schmidt peče vynikající. A to jsem z Pardubic. :)

0 0
možnosti
JZ

Gorbag

7. 12. 2011 16:30
...

Regensburg! Miluju to město:) Zrovna před týdnem jsem tam byl. Závidím vám, že tam studujete:) Ale fakt je, že kdybych tam byl takhle nadlouho, asi by mě z Weissbräuhausu nebo Spitalu neodtáhnul nikdo...

0 0
možnosti
AK

Abadi Kwame2

30. 11. 2011 23:59
:)

V Regensburgu je fajn, touhle dobou mají v Arkaden slušné slevy :) Co se týče autority učitele... inu, to je jen obraz společnosti. Je mi 29 let a v době, kdy jsem byl na ZŠ a SŠ jsme si nikdy nedovolili to, co děcka dnes (kamarádka čerstvá učitelka vypráví ráda hororové historky "z natáčení"). To je bohužel důsledek importu špatného a neefektivního školství ze západu (příklad: kdysi na výměnném pobytu ve Francii jsme byli šokování zoufalou úrovní školy, kam nás uvedli - a bylo nám řečeno, že to je jedna z lepších, jídlo v menze ovšem nesrovnatelně lepší), zvláště pak z public schools v USA, kde je žák "králem" a učitel mu nesmí nejen vrazit pohlavek, ale ani se ho dotknout, jinak je obviněn ze sexuálního obtěžování, rasismu (pokud je učitel bílý a žák ne) a kdovíco ještě.

0 0
možnosti
TDT

ThuTrang

1. 12. 2011 0:16
Re: :)

dneska jsem tam byla a prd. Kvazislevy 20procent? Na Němce dost málo!:) Je mi to jasný, co povídáš. Dost se toho děsím.

0 0
možnosti
IV

Hell2

30. 11. 2011 23:23
Karma

Z Vietnamců bychom si měli vzít příklad. !!!!!   R^R^R^

0 0
možnosti
R

realya

1. 12. 2011 7:04
Re: Karma

Jasně, třeba na tom potom budeme jako Vietnam ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5950x
Asi-jatka Trangoslava DoThuová. Vietnamka. Západočeška. Ráda čtu. Jím. Hodně. Umím provaz. Miluju archaickou češtinu, gentlemeny a humor. Vážím si moudrých lidí. Nemám ráda komáry a mouchy. Měřím 158 cm do výšky. Chci mít velkou knihovnu. A vlastnoruční HERBÁŘ!