Diskuse

Tak ty si Trank, jó?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

nezkrotný živel Soulburner

6. 3. 2012 15:46
...

já mám slovenský příjmení s měkkou souhláskou hezky uprostřed... v bývalým zaměstnání jsem radši Helmuty nechal, ať to vyslovujou tvrdě, než se je snažit naučit pro ně nepochopitelnou výslovnost ;-D no a v tom novým jsem čerstvě, takže tady ještě u zahraničních sparringpartnerů nevím... ale asi se bude taky na co těšit ;-D

0 0
možnosti

McNeil

6. 3. 2012 14:46
mno jo

... A to mi pripomina jednu slecnu, kterou na koleji ubytovali s nejakyma ctyrma frajerama. Povida mi: "No nevim jak, ale podle myho jmena usoudili, ze jsem chlap." Povidam ji: "No jsou na dobry ceste. Aspon poznali, ze je to jmeno." Slecna se podivala tak jako... Ale jo, porad jsme kamaradi :D

... Ach jo, jen kdyby me tak nebolel ten zub...

0 0
možnosti

strycek-Joe spol. s r.o.

6. 3. 2012 8:04
a jó

tak Vy jste vlastně Čangová ?

0 0
možnosti

Jižák 4ever

6. 3. 2012 7:30
...

Ježiš, že to všichni řešíte... Slečna napsala milý odlehčený článek. Pobavila a jdeme dál. Rozhodně z toho necítím nějaké stěžování si.

1 0
možnosti

Sprintujici.stonozka.4

6. 3. 2012 7:38
Re: ...

Přesně tak, a ta poslední věta na naprosto úžasná! :-)

2 0
možnosti

Hellmoon

6. 3. 2012 6:44
On je to takový češtinský oříšek

A s´jsem se skusil vžít. a co je teda dobře?

Jdi Trang!

Jdi Thu!

Jdi Do!

0 0
možnosti

ThuTrang

6. 3. 2012 7:47
Re: On je to takový češtinský oříšek

Jde se do Tučan. Facepalm!

0 0
možnosti

peacefulwarrior

6. 3. 2012 4:02
Trank? jeste ze nemas tank

a pises blog, protoze kdyby to vypadalo s tankem jako s blogem, napachala by si hodne skody. Bez urazky, me komoli jmeno v Cesku, Nemecku, Anglii, proto jsem znam pod pseudonymem a jen opravdovy pratele vedi, jak se jmenuji a zvladnul jsem to i bez blogu.

Dobrou noc a hlavne si nekupuj zadny ten tank, diky.

0 0
možnosti

ThuTrang

6. 3. 2012 7:45
Re: Trank? jeste ze nemas tank

Berete se moc vážně. Peacefulwarrior, který bojuje se světem, přitom si nevšímá, že on sám je sobě největší hrozbou a nepřítelem.

0 0
možnosti

Cocik

6. 3. 2012 3:01
klasika

Ber to s humorem - Cinani se ani po ctyrech letech nenaucili spravne vyslovovat moje jmeno a prijmeni (a stejne tak je pro me neresitelnej problem napsat spravne krestni jmeno moji pritelkyne).

1 0
možnosti

iluminat

6. 3. 2012 0:50
no predstav si holka kdyz se nejaky Cech jmenuje

Cech, Vlk, Ulc, Nemec, Skocdopole, a vlastnim jmenem Jiri, Zdenek, Vaclav,,.......tak si to taky zmenime nebo bychom vlastni jmeno nepoznali kdyby nas chteli oslovit.

A v Asii jakakoliv evropska jmena musi byt taky sranda.

0 0
možnosti

letadlo26

6. 3. 2012 0:00
Neboj

já mam český příjmení a přesto ho čtou lidi blbě a v Česku ;-D

0 0
možnosti

ThuTrang

6. 3. 2012 10:08
Re: Neboj

Ale na druhou stranu si vas nikdo nesplete:)

0 0
možnosti

Abadi Kwame lovec antisemitů

5. 3. 2012 23:31
A což teprve česká jména....

Tyhle problémy má asi každý, kdo má jméno odlišné od těch obvyklých v zemi, kde žije. Moje křestní jméno je František a než slyšet přátele z Holandska a USA to prznit, začal jsem akceptovat, že mi každý říká Frank nebo Frankie (pakliže jde o kamaráda a ne o pracovní kontakt). Njn...

0 0
možnosti