Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

podle toho jak píšete, vidím, že se ve vašem hodnocení nemýlím. Škoda, že nejsou všichni vaši krajani, jako vy. Bohužel v cestě za vidinou bohatství nevolí jen cestu, kterou popisujete, ale i zločinnou, nebo plnou podvodů.

0 0
možnosti
Foto

já se také nemýlím, ale v textu mělo být nemýlili:-)

0 0
možnosti

Absolutní souhlas, jednou jsem to nevědomky absolvoval a musím říct, že to mají zmáknuté do detailu. Přesvědčit lidi, že si mají radši kupovat přes internet drátěnku na mytí nádobí asi za 200 Kč s vysvětlením, že tím můžou drhnout i teflonové pánve  - tak to jsem nevěděl jestli se mám rozesmát nebo rozplakat..:-) :-)

1 0
možnosti

J15a26n 33F81i62a54l41a

12. 11. 2012 10:18

Ac nejsem ucastnikem, nevidim na MLM nic spatneho - Amway i treba LR jsou zalozeny na kvalitnich produktech. Bohuzel se v cene odrazi i marze pro cely retez.Ale kdyz za to lidi zaplati, proc ne. Nikdo tam nikoho neokrada, nikdo ti tam neslibi penize za nic, kdo se v MLM prosadil, tak si to tezce odmakal. V OVB a podobnych poradenskych firmach, pripadne i brokerskych jde uplne o neco jineho - nejvyssi manazeri tam okradaji klienty i sve podrizene, kterym navic slibuji naprosto nerealne veci. Nedavno mi volal kamarad, ktery v takove firme pracuje na MANAZERSKE pozici. Meli jet s kolegou na skoleni, ale ani jeden z nich nemel na benzin. Takze asi tolik k vydelkum :)

1 1
možnosti
Foto

podle nadpisu jsem tipoval night club....ale multilevel je taky slušný brothel;-DR^ Dobře, že jste do toho nevlezla. Jste-li šikovná a cílevědomá, určitě narazíte na lepší práci.;-)

3 0
možnosti

S Diamonds International Corporation .. zkušenosti nemám, ale měl jsem čest s Amway. Sice jsem toho nechal, neměl jsem pocit, že je to ten pravý business pro mě. Ovšem "pyramidou shánějící své otroky" bych to určitě nenazval. Určité psychologické triky tam byly, to ano, ovšem o nic horší, než když si půjdete vzít úvěr do banky. Paradoxně, v té bance to bude tvrdší, protože tam podepíšete smlouvu a pak už jenom platíte. Z MLM se ale dá vždy odejít (alespoň mě teda nikdo smrtí nevyhrožoval), takže se v konečném důsledku musí chovat seriózněji. Jsou lidé, co si tam ty peníze opravdu vydělají - a jiní, co nikoli. Jako u všeho jiného.

3 4
možnosti
Foto

J13i30ř86í 48R32e37m46e53š

11. 11. 2012 19:32

V čem je problém? Nebyla jste = nevíte. Zajděte a budete vědět. Pak napište! 

Není nic špatného zkusit svou kariéru ve firmě využívající MLM ! Opravdu nic špatného! Otázkou zůstává, zda zrovna tato firma je vhodná pro vás, či nikoliv. To jste měla zkusit na školení a podle dojmů se rozhodnout. 

V podobných firmách je spousta úspěšných prodejců. Finančně velmi úspěšných!

Více je však neúspěšných! ;-(;-(

V každém případě, MLM je budouctnost!!!

2 20
možnosti

Z42d79e29n53a 35K92o63č71í

11. 11. 2012 19:39

Pokud jsem si všimla, tak je to budoucnost většinou jen pro organizované podvodníky. !!:-P:-P!!

13 4
možnosti

Visel tam i nejvýše postavený Čech ve firmě, ....... ;-D;-D;-D ...Takhle vytržená věta z kontextu, mě velice pobavila.

13 0
možnosti
Foto

Nedávno mě také jedna firma takto lákala a protože s tím mám zkušenost, musela jsem se na prezentaci smát jejich sektářskému umu. ;-)

Také mě překvapuje co lídí se znovu a znovu nechá manipulovat...

9 0
možnosti

ja to znam zprostredkovane. Dostaly se mi do ruky jejich interni papiry . Je to vyzivny. Nechala jsem si je ke ctenicku.

Ono nejde jen o manpulaci, jde o to, ze spousta lidi hlerda praci.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS