Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AS

viveka

6. 11. 2011 15:39
Vaše svoboda končí nejpozději v mých ústech.

Co půjde dál, o tom rozhoduji jen já. Ano, má se odmítnout zdvořile. Ale určitě nemusím sníst všechno, co někoho napadne naložit mi na talíř. Proč by se kuchař urážel? Zrovna tak se můžu urazit já, že si nezjistil předem co host jí nebo nejí. Trochu zdvořilosti a tolerance na obou stranách. :-)

4 0
možnosti
P

pěnice

6. 11. 2011 16:29
Re: Vaše svoboda končí nejpozději v mých ústech.

Promiňte, nějak nechápu, co píšete. Vy půjdete do asijské restaurace a urazíte se, že Vám nabízejí jejich jídla ? 8-o

0 0
možnosti
JZ

Josef Zelený

6. 11. 2011 15:02
Nechápu autorku

Naprosto nechápu, proč autorka shledává špatným, že když se někdo vietnamské kuchyni vyhýbá. Na to má kterýkoli člověk právo právo, stejně jako například Brazilec má právo se vyhýbat kuchyni turecké, Ital má právo vyhýbat se kuchyni švédské a Rus má právo vyhýbat se kuchyni české nebo francouzské. Nemám právo před vietnamskými restauracemi bránit jiným lidem tam vstoupit, ale to já nedělám. Mám však plné právo tam nechodit.

3 0
možnosti
P

pěnice

6. 11. 2011 15:30
Re: Nechápu autorku

Autorka má na mysli hlupáky, kteří se ošklíbají a mají rádoby vtipné poznámky. Nikomu neříká, že tam musí chodit. Osobně mám asijskou kuchyni ráda, naposledy včera jsem si koupila kuřecí nudle, ty miluju. A k té hygieně, nechtěla bych vidět některé naše hospody zblízka. Moje sestra kdysi pracovala na podniku a pracovní soboty museli odpracovat v provoze restaurace.Přestože měli nárok na oběd, nedali si ho nikdy, když viděli zákulisí kuchyně.

1 0
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5950x
Asi-jatka Trangoslava DoThuová. Vietnamka. Západočeška. Ráda čtu. Jím. Hodně. Umím provaz. Miluju archaickou češtinu, gentlemeny a humor. Vážím si moudrých lidí. Nemám ráda komáry a mouchy. Měřím 158 cm do výšky. Chci mít velkou knihovnu. A vlastnoruční HERBÁŘ!