Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Lobo - poslední Czarnian

25. 4. 2010 19:26
Vietcong

Tak vám říkám já, asi jsem to pochytil z válečných filmů. Ale nemyslím to nějak negativně.

0 0
možnosti

demagog_007

8. 3. 2010 15:53
zvláštní

Taky říkám, že jdu nakoupit k ťámům, ale nemyslím tím nic s negativní konotací, asi je to špatně, ale ve většině případů tím chci naznačit, že jdu do večerky, protože ty za*sraný bílý lemry zavíraj už v 6...

Asi bych neměl rozlišovat že obchod patří asiatům, nejspíš budu zgurvenej rasista.

0 0
možnosti

p_wth_b

25. 10. 2009 11:52
:)

Nezalezi na tom : where u came from,but where r goin:)))

Pokracuj jen tak dal,velice rad si procitam Tvoje dilaR^

0 0
možnosti

Lenny_Shark

18. 8. 2009 13:39
To mi něco připomíná :-)

Jsem kolega bloger a na svém blogu jsem stručně napsal, jaký je můj názor na omílání "Romské otázky". No, jen proto, že mám hlavu jak medicimbal a nadto holou, byl jsem v diskuzi označen za klasického nácka a rasistu (čímž opravdu nejsem). Takže - kašlete na to. Můj oblíbený citát: Kdyby lidé, kteří mě pomlouvají věděli, co si o nich myslím, pomlouvali by mě ještě víc! (Guy de Mapassant) R^

0 0
možnosti

mejkoš

18. 8. 2009 12:22
křupan

Odpověď naprosto adekvátní situaci. Ten člověk byl jenom nějaký hlupák a křupan, s těmi musíte takto jednat, nic jiného by stejně nepochopil.

0 0
možnosti

pcfonty

4. 8. 2009 12:07
Tak já nevím, nebo vím ?

Žiju v Ostravě na sídlišti Dubina. Toto sídliště je prospikováno různými etniky, bílé snědé a ostatních pletí, různými skupinami nejen mladistvých. Ve většině případů se jedná o malinko nepříspůsobivé etnikum naší společnosti, které pohrdá slušným chováním a trpí nedostatkem přirozené inteligence a odporem k práci. Proto si vážím si slušných lidí, a pokud jsem četl Tvé příspěvky pozorně, neuniklo mi, že patříš mezi velmi inteligentní vrstvu tohoto národa. V mém bydlišti by jsi zřejmě celkem vynikala. Proto máš můj obdiv a sympatii. Přeju ti i ostatním ve Tvém okolí, aby ti to velmi dlouho vydrželo.

0 0
možnosti

josef_spejbl

11. 7. 2009 11:20
Sluší ti to

na té fotce určitě........možná to všechno zavinila ta broskev. Příště si dej raději vepřové koleno z české svině........s křenem a hořčicí.

Pak mu můžeš odpovědět krátce a stroze s mírným úšklebkem : "Kéž by......."

;-)

0 0
možnosti

TRINH Thuy Duong

9. 8. 2009 12:36
Re: Sluší ti to

"Příště si dej raději vepřové koleno z české svině........s křenem a hořčicí. Pak mu můžeš odpovědět krátce a stroze s mírným úšklebkem : 'Kéž by.......' " Fakt dobrý!!! :-D R^R^R^

0 0
možnosti

Tines

11. 7. 2009 10:53
Také si myslím,

že jste zareagovala špatně, svou odpovědí jste se zařadila do jeho úrovně. Škoda. A ještě jednu věc: z vašeho národa u nás žije /doufám/ jen jisté zastoupení. A to bohužel dost nešťastné. Podívejte se, v jakých souvislostech vystupujete např. ve zprávách? Nelegální prodej navíc nekvalitního zboží, pěstování marihuany, týrání dětí.... K tomu přidejte neschopnost či nezájem naučit se aspoň základy jazyka, tj. jazyka země, od které něco chcete.

Nemůžete se divit, když z vás nejsme nadšeni.

Je mi líto, ale to je realita.

0 0
možnosti

kadet

21. 8. 2009 14:43
Re: Také si myslím,

Kdepak, realita je úplně někde jinde. Vietnamci a jejich děti u nás patří mezi elitu vzdělanců. Narozdíl od tuzemských dětí si velice váží poskytnutého vzdělání a excelují. Fandím jim. Jsou to lepší Češi než většina nás, kterým se zde narodili i rodiče.R^

0 0
možnosti

LenítkoDTT

30. 6. 2009 0:34
ehm

mám tam chybu a vy mě ani neopravíte! špatný slovosled.ne však úmyslný

0 0
možnosti

simen

24. 6. 2009 14:34
Upřímně řečeno,

nechápu, proč to tady vkládáte jako nějaký "nevšední zážitek", se kterým jste si navíc "skvěle poradila", jak míní spousta zdejších. Lidi na sebe pokřikují různě. Kdyby mě někdo třeba na ulici řekl "ty tlustý brejlovče", určitě si nebudu vylívat srdíčko tady. Nechápu, proč bych to měla dělat. Což jenom značí tu věc, že jste to (možná) mínila jako takové jemné dloubnutí do otázky rasismus atd. Navíc svou reakcí jste se zařadila prakticky na jeho úroveň. Ale to je fuk, kdoví jak by se zachoval jeden každý z nás.:-/

0 0
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5950x
Asi-jatka Trangoslava DoThuová. Vietnamka. Západočeška. Ráda čtu. Jím. Hodně. Umím provaz. Miluju archaickou češtinu, gentlemeny a humor. Vážím si moudrých lidí. Nemám ráda komáry a mouchy. Měřím 158 cm do výšky. Chci mít velkou knihovnu. A vlastnoruční HERBÁŘ!