Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

McNeil

9. 11. 2011 15:51
:D

Hosi, nedelejte ze sebe krupany...

0 0
možnosti

mountbiker

7. 11. 2011 7:31
Já tvrdím že :

Nikde na světě nejsou lidi tak blbý, aby jedli něco, co je hnusný. A tak prostě rád ochutnávám nové a nové - ale s jednou podmínkou, než začnu, musím vědět, co jím.

1 0
možnosti

belgian chocolate

7. 11. 2011 17:36
Re: Já tvrdím že :

Ano, a zeptat se dá slušně.

1 0
možnosti

belgian chocolate

6. 11. 2011 21:04
Máte pravdu, že Češi jsou v jídle konzervy

Nikdy nezapomenu návštěvu z Čech, která u Tichého oceánu odmítla jíst cokoliv, co pocházelo z moře, a jakoukoliv syrovou zeleninu. Z vařeného jídla pak pouze to, které znala, a upravené pouze tak, jak je zvyklá. Při každém jídle nám pak bylo poslouchati litanie o nedostatečnosti místního chleba (pěkně křupavého z německé pekárny) a neexistenci rohlíků. Vzít ji do restaurace bylo utrpení. Už ji nepozvu.

1 0
možnosti

ModroPlach

7. 11. 2011 19:33
Re: Máte pravdu, že Češi jsou v jídle konzervy

Tomu naprosto rozumim, take jsem to zazil.. Bylo to dost neprijemne, nevim co nekteri lide cekaji na opacne strane sveta - ze se tam cpou rohliky jako lide v Cechach?

1 0
možnosti

Danajka

6. 11. 2011 18:13
Pár zdánlivě nesouvislých vět

Když půjdu na návštěvu k někomu, o kom vím, že je pro něj normální jíst-  já nevím co, třeba nadívané hady, ať to přeženu, budu se sakra ptát, jestli to na talíři je specielní klobáska nebo korálovka . Pokud u něj vůbec budu jíst.

Pokud se rozhodnu žít v Indii, nebudu tvrdit, že jíst hovězí je v pořádku a zvát Indy na guláš.

Viděla jsem v nabídce jisté cizokrajné restaurace 39 druhů masa- mám celkem bujnou fantazii, ale slabý žaludek, takže radši nebudu zkoušet vyjmenovávat...

Mám dva psy. Když procházíme kolem podobných zařízení, mají kožichy jak kartáč a rvou mě co nejrychleji co nejdál, zatímco před běžnou hospodou se můžou učmuchat a uslintat.

Nic osobního, ale teď mám zaťaté zuby pro změnu já, nejenom- nedivte se tomu.

3 0
možnosti

belgian chocolate

6. 11. 2011 20:52
Re: Pár zdánlivě nesouvislých vět

Souhlas, jenom bych podotkla, že když vím o neobvyklých stravovacích zvycích, buď pozvání zdvořile odmítnu, nebo, pokud se rozhodnu je přijmout, nevyptávám se, sním, co dostanu, pochválím a poděkuju. Cokoliv jiného je neslušné.

2 0
možnosti

Daniel P.

6. 11. 2011 17:24
?

Ale my se nebojíme a jídla jiných kultur bez předsudků a zhnusených výrazů ochutnáváme. Proč by tu jinak bylo tolik čínských, vietnamských, thajských, indických, japonských a tak dále restaurací a bister skoro na každém rohu? To, že se někdo chová neslušně není věc nás ostatních.

1 0
možnosti

malý david

6. 11. 2011 16:54
před mnoha lety

jsem jedl psa ale dozvěděl jsem se to až po jídle.Mohu říct,že chutnal velice dobře.Kdybych to věděl předem, rozhodně bych odmítl.

3 0
možnosti

Danajka

6. 11. 2011 18:22
Re: před mnoha lety

On ani člověk nemusí chutnat nijak zle...

2 0
možnosti

ladyevil_cz

6. 11. 2011 16:46
čtu Tě rád...

...ale dnešní text se mi také nelíbí...nic ve zlém...ale pokud je opravdu hoax, že pes je standardem na jídelním lístku Vietnamu...pak by bylo asi právě na místě se jen celé situaci u večeře, kdy se někdo zmíní, pousmát a říct nahlas...tohle není bobika...a ne mne jako čtenáře přesvědčovat, co mi má a nemá chutnat :-) Hezkou neděli :-)

7 0
možnosti

carolusI

6. 11. 2011 16:44
Občas chodím

do vietnamské restaurace a jsem spokojený. Takže pokud mě pozvete na večeři rád přijdu a hloupé poznámky nevedu,

Jen bych asi věnoval víc pozornisti kráse hostitelky než jídlu, Pokud si vezmete ty růžové minišaty od maminky, tak se mě už nezbavíte.  R^:-)  Navic se mi líbí Vaše čeština.. R^

1 0
možnosti

Camino.

6. 11. 2011 16:33
po dvou mesicich ve Vietnamu jsem mela moznost videt

veci, kterymi jsem byla znechucena. Transporty psu na nakladacich, v kterych ti na dne nemeli moznost dychat a kazdemu z nas "jinych" to muselo pripominat transporty do koncentracnich taboru, ktere zname pouze z dokumentu. Psi uvazani na kratkych provazech, ze si nemohli sednout nebo lehnout, ani miska vody v prisernem vedru, stali u zastavek, kde je vyzvedavali majitele hospod, neptejte se kolik hodin to zvire trpel. Neapelujte na nase city, jiste se zde najde par lidi, kteri budou na Vasi strane, proc ne, ale nezacinejte uz nikdy na toto tema. Ziju v Kanade, je zde velka vietnamska komunita, vetsi, nez v CR, ale vetsinou z byvaleho jizniho Vietnamu a se zapadni kulturou se asimilovali rychleji. I tak se na zacatku ztraceli domaci zvirata. Po case to ustalo. Ve Vietnamu se mi libilo, hledala jsem tam jine veci, nez kulinarske poteseni. Prochazela jsem trhy v malych mestech a mohu Vam poslat stovky fotografii, ktere by snad zvedly i Vas ze zidle, pokud nemate jen ti viet dusi.

4 0
možnosti

Camino.

6. 11. 2011 16:37
Re: po dvou mesicich ve Vietnamu jsem mela moznost videt

A mohu Vas ujistit, ze jsem se pohybovala v restaurantech ruzne kategorie, ale pouze begetarianska jidla, ochutnala jsem i 

cricket-kobylka-locus-konipas a jak se jim rika. Zde jim vsechny morske zivocichy, ale ne zpusobem po nas potopa a bez tyrani. Mohu Vas ujistit, ze jsem videla i neco podobneho na Filipinach, kdy pes vysel za zadni nohy na strome a byl "mistrovsky" otevren a vyvrhnut jeste za ziva. Povidejte mi dal o Vasi kultureRv

4 0
možnosti

ThuTrang

6. 11. 2011 15:50
ajaj, zase nepochopení textu

Achjo, mně přijde že se berete hrozně vážně a všechno osobně. Jde o to, že když přijmete pozvání na jídlo a pak děláte scény, když vám člověk zdvořile nabídne první sousto, to je trošku jiná. Samozřejmě že vás nikdo do ničeho nenutí. ať si každý jí co chce, ale ono by vážně asi stačilo nedělat při odmítnutí jídla ksichty a říkat takovéhle věci.

1 0
možnosti

viveka

6. 11. 2011 15:58
Re: ajaj, zase nepochopení textu

No já nevím, neberete se vážně spíš vy, když se vás tolik dotkne, že někdo něco nejí? Mohlo by vám to být jedno.

4 0
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5950x
Asi-jatka Trangoslava DoThuová. Vietnamka. Západočeška. Ráda čtu. Jím. Hodně. Umím provaz. Miluju archaickou češtinu, gentlemeny a humor. Vážím si moudrých lidí. Nemám ráda komáry a mouchy. Měřím 158 cm do výšky. Chci mít velkou knihovnu. A vlastnoruční HERBÁŘ!